Hulp zoeken kan voor ouders en kinderen een grote stap zijn. Wanneer de stap eenmaal is gezet, merken ouders en kinderen hoe gewoon het eigenlijk is. Samen met ouders en kinderen onderzoeken wij wat ervoor nodig is om een kind weer beter te laten voelen. Uiteindelijk zorgen ze zelf voor die verbetering!
Hieronder vindt u informatie over aanmelden, welke problematiek wij behandelen en onze therapie mogelijkheden.
Verwijzing
Om in aanmerking te komen voor een vergoeding van de therapie door de gemeente is het noodzakelijk dat u een verwijsbrief van uw huisarts of specialist heeft voordat de therapie start. (lees verder over verwijzing)
Aanmelding
Aanmelden kan zowel telefonisch als online. Meer informatie over de aanmeldingsprocedure vindt u door op de volgende link te klikken: (lees verder over aanmelding)
Wachtlijst
In de regel kunt u op korte termijn voor een eerste gesprek terecht bij een van onze therapeuten. Het kan ook voorkomen dat er een wachtlijst is, deze is afhankelijk van (lees verder over de wachtlijst)
Intake en therapie
Voor het eerste gesprek dient u het verwijsbriefje van uw huisarts, het verzekeringsbewijs en uw identiteitsbewijs mee te nemen. In de intake worden uw klachten (lees verder over intake en therapie)
ROM
In het kennismakingstraject zullen wij u vragen een korte vragenlijst (OQ45 of SQ48) in te vullen waarvan de resultaten met u besproken worden. De vragenlijsten (lees verder over ROM)
Privacy en geheimhoudingsplicht
Wij gaan zorgvuldig, veilig en vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. In het privacy statement staat hoe: MooV Privacy statement. (lees verder over privacy en geheimhoudingsplicht)
Voortijdige beëindiging van de therapie
Het voortijdig beëindigen van de therapie geschiedt bij voorkeur niet telefonisch of schriftelijk, maar in een gesprek met uw behandelaar. (lees verder over de voortijdige beëindiging van de therapie)
Klachtenregeling
Mocht u een klacht hebben over uw therapeut en/of over de behandeling dan kunt u dit het beste eerst met uw therapeut bespreken. (lees verder over klachtenregeling)